پرچم سفید محسن چاوشی بالا رفت!

بعد از یه مدت طولانی بازم سلام


خب تو این مدتی که نبودم کلی اتفاق درمورد محسن چاوشی افتاد و همین چن روز پیشم پرچم سفید بر فراز موسیقی ایران به احتزاز در اومد .

طبق معمول محسن چاوشی یه زلزله چن صد ریشتری تو بازار موسیقی به وجود اورد
انصافا البوم شیکی شده حالا درمورد کاور و بسته بندی حرف نمیزنم خودم شخصا انتظار بیشتری از محسن عسگری داشتم نمیدونم اما طراحیش به دلم ننشست.
دیگه اینکه خیلی عالیه تمام ترانه هارو البته به جز خوان هفتصد رو حسین صفا گفته . بالاخره ارزوی بعضی از ما چاوشی بازا به حقیقت پیوست و البوم محسن خیلی با صفا شد...
کسایی که متوجه حرف من نشدن فقط کافیه یه بار البومو با دقت گوش بدن . فقط همین...
اگه بعدا فرصت شد بیشتر درمورد اهنگا و سبکشون و ... مینویسم فعلا زمان کافی ندارم متاسفانه
راستی تا یادم نرفته اینم بگم فک میکردم محسن با عکس گرفتن کنار اومده اما وقتی کاور البومو دیدم ... شاید بشه بالاخره یه البوموهم با عکس کامل محسن چاوشی ببینیم...
اینم از کاورهای البوم پرچم سفید
برای دیدن در اندازه واقعی روی تصویر کلیک کنید

                                                                

                     




موضوع بعدی تک اهنگ محسن چاوشی هستش که قراره شب عید از شبکه 2 پخش بشه و بلافاصله روی سایت رسمی هواداران برای دانلود قرار میگیره
تیزر این برنامه چندین بار از شبکه 2 پخش شده و میشه ...
شب عید شبکه 2 رو حتما ببینید و این اهنگو از دست ندید شنیدنش از تلوزیون یه حالو هوای دیگه ای داره
ضمنا خود محسن چاوشی به این برنامه نمیره .
پ.ن
1 - مجبور شدم بخاطر کمبود وقت همه چیزو کوتاه و مختصر بگمو نتونستم خیلی درمورد خود البوم بنویسم انشالله تو پست دیگه 
2- ممنون از کسایی که تو این مدت اومدنو بهم سر زدن خیلی از خوندن کامنتاتون خوشحال شدم مرسی ازتون...

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 http://www.yaserbardikanon.blogfa.com



سلام

خوبین
وب خیلی خوبی دراین


طاحی هاتونم خیلی قشنگه

مخصوصا لو گو از اقا سعید برادرتون ادرست وبتون رو گرفتم

یعنی قبلا یه باری اومده بودم ولی این دومین بار

خیلی وب خبوی دارین


خیلی خوشحال شدم که دوابره به وبتون اومدم

موفق باشین

سونیا جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:02 http://mushion.blogfa.com

سلاااام وبلاگ بسیار قشنگی دارید...اگر مایلید به وبلاگ من هم سر بزنید و باز هم اگر مایلید تبادل لینک بکنیم

reza چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 http://autumnchavoshi.loxblog.com

سلام سام عزیز.
سام میگم شرمندم نکن تو رو خدا وبم پیش وبت چیزی نیس که عزیزم.
میگم من دنبال فرم عضویت و ثبت لینکم گشتم ولی پیدا نکردم.
اگه میشه بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم.تا تو وبم لینک بشی.
حتما کد بنرتو در اختیارم بزار تا تو وبم بذارمش.
منم کد بنرمو بهت میدم تا تو وبت بذاری.


ممنون

رضا سلطانی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:14 http://autumnchavoshi.loxblog.com

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدریت greedy.

بنده مدیر وبلاگ پاییزی استاد محسن چاوشی هستم.

بنده قصد داشتم به شما پیشنهادی بدهم اگر شما مایل باشید من میخواتم بنر سایتتان را در اختیارم قرار دهید تا سایت شما را در وبلاگم (که به زودی به وبسایت تبدیل میشود) تبلیغ کنم.

شما میتوانید به وبلاگم سر بزنید و اگر مورد پسندتان قرار گرفت پیشنهاد بنده را بپزیرد و از فرم سفارش تبلیقی که در بالای صفحه قرار گرفت دیدن کنید و سفارش دهید.

زینب دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44

6000سال ست آفریدنت را شروع کرده ام
من خدای ناتوانی هستم
ک هنوز در حال افریدن توست...

هیرو سابق دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:44 http://fucktolive.blogfa.com

دلم درد می کند . انگار خام بودند خیال هایی که به خوردم داده بودی

به روزم مایل بود ی سر بزن
khoshgel kardi webeto

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد