چندتا نکته ...

سلام
خبری نیست و همه چیز امن و امانه
امشب اومدم یه پستی بزنم به چند دلیل، اول اینکه فرا رسیدن ماه مبارک رمضانو به دوستای خوبم تبریک بگم و امیدوارم طاعات و عبادتاتون مورد قبول درگاه خدای مهربون قرار بگیره
 دوستان یادمون نره وقتی سر سجاده ها میریم از کسایی که بیمارن یا به هر دلیلی تو زندگیشون مشکلی دارن یادی کنیم. این روزا دعا ها بیشتر مستجاب میشه اخه این ماه یه تلنگری به خیلیامون میزنه که یادمون بیوفته ماهام ادمیمو انسانیتی تو وجودمون هست .
ماهایی که دم از ادمیت میزنیم دم از انسانیت میزنیم خیلی وقتا خودخواهیامون باعث رنجش کسایی که دوسشون داریم شده و میشه.
 یادمون باشه برای هم دعا کنیم اینطوری صدای دعامون بیشتر شنیده میشه .
دومی اینکه ، اولین روزی که اینجا شروع به نوشتن کردم قرار بود یه جورایی فقط از البوم حریص بگمو اتفاقایی که قبل و بعدش میوفته اما کم کم هر خبری در مورد محسن چاوشی شد گذاشتم تو وب و حالام به اینجا رسیده
شاید بعدا  یه چیزایی رو عوض کنم ...

 اخر اینکه ، معمولا کارامو تو وب نمیذارم اما امشب میخوام این کارو بکنم

 دعا برای هم فراموش نشه ...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:11

دوست عزیز می خواستم از شما که کی از بهترین نویسنده های وب در زمینه چاوشی هستید دعوت به عمل بیارم تا تو وب جدیدی که ساختم با ما همکاری کنید ....
اگه مایل به نویسندگی تو این وب بودی لظفا از طریق نظرات وب اصلی من یعنی:
Chavoshiahang.mihanblog.com
بهم اطلاع بده... آدرس این وب جدید :
chavoshicloob.mihanblog.com

sara جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:30 http://kindness2all.blogfa.com

salam
are,dargir budam,net nemiumadam
......
mamnun k khabar dadi az mohsen,bazam khabari shod,plz begin
vase manam doa kon in shaba
ziba gofti

سلام سارا خانم
حدس میزدم...
خواهش میکنم
اگر بازم خبری شد اطلاع میدم
هممون به دعا احتیاج داریم... شما هم برای بقیه دعا کنین
برای همه ادما ...
ممنون که اومدین

هیرو ثابق شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:12 http://fucktolive.blogfa.comhttp://

ایول به خودمو محسن چاوشی.ایول به روز تولدمون


تولد دوتاتون مبارک
مرسی که اومدی...

ToAm MitUni جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:20 http://www.farachavoshi.blogfa.com/

راستی قبل از اینکه نظرتو تو وبم بخونم... نظرمو راجع به پستت نوشته بودم...

آره یادمه اما تهه ذهنمه...

آخرای روزای حضورم بود...

خب مگه اونجا چه خبره بیاییم؟ فیس بوکم که راه اندازی شد...

موفق باشی...

معذرت میخوام... جواب دادم اما یادم رفت تاییدش کنم
میام برات یاداوری میکنم
سایت دیگه نابود شده س ... خودش اینطوری خواس...
ممنون

ToAm MitUni جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:16 http://www.farachavoshi.blogfa.com/

سلام...

قشنگ بود...

برگها در لحظه اول حواسمان را پرت میکند...

و فونت ها نیز بسیار ساده بود...

ظاهرا مقداری با عجله بود...


فقط نظر من بود.../

سلام
خیلی ممنون بخاطر نظرت ، بینهایت برام با ارزشه...
درسته خیلی زیاد وقت نذاشته بودم ...
خوشحالم یکی دیگه از بچه های سایتو اینجا دیدم
مرسی که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد