خبر جدید در مورد آلبوم گروهی

سلام
چاوشی دوستان همونطوری که میدونید محسن عزیز قبلا گفته بود که داره یه کار برای یه البوم گروهی آماده میکنه و حالا خبر اینکه محسن کار رو آماده کرده و تحویل داده و انشالله البوم اوایل خرداد ماه (اگر همه چیز جور باشه و شرکتی که قراره البوم رو بیرون بده بازی در نیاره!) منتشر میشه.
 
گفته های خود محسن چاوشی در مورد این موضوع توو صفحه رسمی فیس بوکش





خبرای بیشتر در مورد آلبوم خاص

البومی تحت عنوان احتمالی خاص در مرحله شکل گیری میباشد

در این البوم که انتخاب زمینه شعری ازاد و به عهده خواننده میباشد

علی اصحابی – محسن چاوشی – فرزاد فرزین – رضاصادقی- فریدون اسرایی – علی لهراسبی و یکی دو خواننده دیگر هنر نمایی خواهند کرد

در این البوم که به نظر میرسد یکی از جنبه های ان رقابت باشد

تنظیم تراکهای علی اصحابی - محسن چاوشی – فرزاد فرزین

 و رضاصادقی به عهده کوشان حداد میباشد

پیش بینی میشد کوشان حداد 5 قطعه این البوم را تنظیم کند

اما وی بنا به دلایلی تنظیم قطعه یکی از خوانندگان

(غیر از 4 خواننده مذکور) را قبول نکرد

به عبارت ساده تر پیشنهاد را رد کرد

در اینده باید دید روند تولید این البوم به چه صورت پیش خواهد رفت



نظرات 13 + ارسال نظر
ستاره شب سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13

سلام سام.خوب هستین شما؟


خبرجدیددرموردمحسن؟

سلام
شکر خدا خوبم
راستش درمورد محسن خبر خاصی ندارم تقریبن مث همیشه ارامش قبل از طوفانه یکم باید صبر کرد احتمالن خبرای خوبی تو راهه ...

ستاره شب یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:41 http:///

گفتم که فعلانمینویسم

اهنگ رووبلاگت منظورم بودنه دانلود

وای این ایکونهااصلاخوب نیستن منم عشق ایکونم

باشه هرطور راحتی هر وقت نوشتی ادرس بذار
اخه راستش من همه اهنگای محسنو دوس دارم انتخاب بینشون سخته بعدشم این وب با این حالو هوا ... نمیدونم اما سخته انتخاب کنم
خوبه که ایکوناش من خوشم میاد

sam یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 http://siyahchin.blogfa.com

یه چشم همیشه باید توش اشک باشه وگرنه میسوزه

یه دل همیشه باید توش غم باشه وگرنه میشکنه

یه لب همیشه باید روش خنده باشه وگرنه زود پیر میشه

یه کبوتر همیشه باید عشق پرواز داشته باشه وگرنه اسیر میشه

یه صورت همیشه باید شاد باشه وگرنه به دل هیچکس نمی چسبه

یه دیوار باید به یه تیر تکیه داشته باشه وگرنه میریزه

یه جاده باید انتها داشته باشه وگرنه مثله یه کلافه سردرگمه

یه قناری باید به خوش آوازیش ایمان داشته باشه وگرنه ساکت میشه

یه قلب پاک همیشه باید به یه نفر وابسته باشه وگرنه فاسد میشه

ستاره شب یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:30

فعلاخبری ازنوشتن نیس

ولی میام وبت سرمیزنم
فکرنمیکنی اگه ازاهنگهای محسن بزاری خیلی خوب میشه؟
میگما؟چراایکونهای وبلاگت این شکلیه؟

سلام
خوشحالم بازم اومدی
اما بخدا جوابتو دادم تو کامنتت
خبری خاصی نیست بذارم خیلیم درگیرم نمیتونم زیاد بیام
متوجه منظورت نشدم یعنی چی اگر از اهنگای محسن بذارم بد نیست؟ برا دانلود ؟
شکلکارو هم درست حدس زدی
راستی بازم ادرس نذاشتی
ممنون که سر میزنی

ستاره شب جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:39

چرانمی اپی شومااونوخ؟

سلام
شرمنده ببخشید خیلی وقته آپ نکردم اما خبری درمورد محسن نیست که خیلی چیز خاص و مهمی باشه مصاحبه هست اما من به اون مصاحبه اعتقاد ندارم... برا همین نذاشتمش
راستی خیلی گشتم اما ادرسی نتونستم پیدا کنم که بیام وبت
دفعه بعدی اگر اومدی ادرس بذار لطفا
ممنون که اومدی

ستاره شب جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:37

سلام.من یکی ازعاشقان چاووشی هستم

اهنگ گروهی؟زیادخوشم نیومددوست دارم محسن تنهائی بخونه.الهی فدای صداش شم

سلام
خوشحالم از اشنایی باهات. خیلی خوش اومدی
اهنگ گروهی نه البوم گروهی . بنظرم البوم گروهی زیادم بد نیستا
بالاخره برای چندمین بار توانایی محسن به همه ثابت میشه.
ممنون که اومدی

مهدی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:07

سلام داداش گلم
شرمنده میدونم خیلی خیلی بی وفایی کردم
دلم زیاد واست تنگیده بود
خب چه خبرا خوبی؟
خوش میگذره؟
چه خبر از محمد اقای ما؟
ما رو نمیبینی خوش هستی؟

یه مدت مدیدیه که اصلا حال و حوصله ی نت رو ندارم به هیچ وجه
به خاطر اینه که نمیام دیگه
راستی عزیز
خیلی دعام کن
یواش یواش امتحانات داره شروع میشه خیلی نگرانم
مهدی همش این شکلیه
سعی می کنم بیشتر بیام سر بزنم بهت
ببخش رفیق بی وفات رو.
خیلی دوست دارم
موفق باشی عزیز
یا حق

به به سلام مهدی داداش
چه عجب از این ورا
بدک نیستم در گیر کارای خدمتو درس و اینچیزام دیگه ...
خب یه وقتایی پیش میاد انشالله درس میشه
خوشحال شدم پیغامتو دیدم مهدی جان
مرسی ازت
همیشه به یادتم
انشالله تو امتحاناتت موفق میشی. غمت نباشه
ممنون از اینکه اومدی

نکرت دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:22 http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی با وفا!!
پاپیروس دگر چیست؟
شنیده بودیم
اما هنوز نمیدونم چیه
مهدی کلا فک کنم دیگه نیاد نت.
اما جویای احوالتان از ما هست.
هر وقت باهم محسن چاووشی گوش میکنیم یادت می افتیم
فدات

سلام محمد
پاپیروس همون کاغذای اولیه س و اسم دیگشم قرطاس هستش.
به مهدیم سلام برسون
خوبه که فراموشمون نکرده
خوش باشین

سارا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:45 http://kindness2all.blogfa.com

سلام
بهتون نمیاد عصبانی شید
خبری از محسن نشد؟

سلام سارا خانم
چرا بهم نمیاد؟
نه خبری نیست فعلن اما دیگه فک کنم کم کم خبرای تازه هم بیاد

نکرت شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:17 http://aloode.blogsky.com/

سلام سام جون
خوبی؟
اینترنتت را چه شده است مگر؟
اه
یادمان امد
یه شرکتی گفته بودی که سرعتش پایینه
خدا کنه زود درستشه
اری
مهدی حتی به وبلاگ منم سر نمیزنه
اصلا کلا نت نمیاد
اما بی معرفتم نیست
غلام ادبتم
فدات

سلام محمد
هی ... هی .... چی بگم؟ سیستم ادم زغالی باشه همینه دیگه
خدا از دهنت بشنوه
مهدی؟
دلگیر دلگیرم از او
همیشه به ما سر میزد. اما دیرگاهیست هیچ پاپیروسی از او به دستمان نرسیده است
اورا از حالمان آگاه کن و بگو همیشه به یادش خواهیم بود.

مرسی که اومدی
قربونتـــــ

نکرت شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:36 http://aloode.blogsky.com/

سلام سام
خوبی؟
وا
البم گروهی هم داریم مگه
باید جالب باشه
سام جون منم اپم
با مشاعره حرف ب
فدات

سلام محمد
اره داداش آلبوم گروهیم داریم
محسن چاوشی قبلا توو دوتا آلبوم گروهی به اسم سلام آقا و البوم 8 شرکت داشته که توو آلبوم سلام آقا محسن چاوشی دوتا کار به اسم ظهر عطش و غدیر خون داشته و کاشکی اسم اهنگیه که تو آلبوم 8 کار کرده
و این سومین آلبوم گروهی که محسن چاوشی تووش شرکت داره
اگر این اینترنت داغان من بذاره حتما زود میام پیشت
مرسی ازت

سارا شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 http://kindness2all.blogfa.com

سلام
مرسیییییییییییییییییییییییی که خبر دادی! امیدوارم اسمش همین ( ها) بشه٬چون جالبه واسم! از نظر و دلگرمیتم ممنون...........

سلام
خواهش وظیفه بود
بهتره مث همیشه به محسن اعتماد کنیم
ممنون ازتون

مهرداد جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 http://nasle-sookhteh.blogsky.com

سلام
با عرض پوزش و شرمندگی....اینو هم قبلا خوندم....
ولی دوباره خوندنش خالی از لطف نبود
فکر کن اسم آهنگ باشه «ها»
دیگه محسن می خواد چکار کنه نمی دونم.

کلا مخالف ساخت آلبوم گروهی هستم....مسلما محسن از همه بهتر می خونه حالا شاید لهراسبی دوم

سلام داداش مهرداد
من معذرت میخوام مصاحبه رو یکم دیر گذاشتم ...
نمیدونم برا منم بدجوری سوال شده چرا این اسم؟ چرا <ها> ؟؟؟
ولی خب به محسن اطمینان دارم چون هم خودشو بارها و بارها بهم ثابت کرده هم به حسین صفا ایمان دارم و اینکه کوشان تو حریص خوب کار کرده پس وقتی این سه نفر کنار هم باشن نباید به اهنگ شک کرد
احتمالا باید بازم منتظر یه شاهکار از محسن چاوشی و تیمش باشیم.

در مورد ساخت البوم گروهی نه مخالفم نه موافق اما خب جالبه این نوع کارا مخصوصا که اینطوری محسن میتونه بازم برا چندمین بار به همه ثابت کنه یه سرو گردن بالاتر از بقیه س
مرسی که اومدی داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد