محسن چاوشی و تمرین برای کنسرت !

سلام
امروز بعد از یه مدت اومدم اما با یه خبر خیلی خوب
محسن چاوشی همونطوری که توو مصاحبه های آخرش گفته داره آماده میشه برا کنسرت
احتمالا سال 90 سال شروع کنسرت های محسن چاوشیه
حالا خبر خوب اینکه ، محسن اجرای زنده اهنگ زخم زبون که برای تمرین کنسرت اجرا کرده ، برا دانلود تو سایت رسمیش گذاشته
میتونید این اهنگو با صدای جادویی محسن چاوشی از لینک زیر دانلود کنین

زخم زبون

پ ن :
 1 - برا دوستانی که نمیدونن بگم صدایی که اخر اهنگ شنیده میشه صدای شهاب اکبری هستش
2 - محسن با این کارش به همه ثابت کرد صدایی که میشنویم همون صدای اصلی محسن چاوشی هستش و این صدا به توهم بعضی از ... با فیلتر و نرم افزارای کامپیوتری درس نمیشه
3 - به نظر شخصی من صدای خام محسن خیلی زیبا و گیراست .
 به امید کنسرت بزرگ محسن چاوشی

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:29 http://nasle-sookhteh.blogsky.com

سلام داداش سام
حال شما و احوال شما؟؟؟؟
خبر ما رو نمی گیری....سرت خیلی شلوغه معلومه

گذرت به این طرفا افتاد...گذرت به کوچه ی ما افتاد....
یه سری به ما بزن...باز منو صدا بزن...

خیلی مخلصیم

سلام داداش مهرداد
شرمنده یکمی درگیرم
دعا کن این چند ماهه به خیر بگذره همین...
درگیر شعراتما مهرداد
فدات

سارا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:44 http://kindness2all.blogfa.com


سلام به همگی
چه خبره اینجا!!!!!!!!!!!
خودم تازه متوجه شدم بجای اسمم سلام نوشتم
از آقا مهرداد ممنون که هوامو داره.....
همچنین از آقای سام٬پیامتون بهم نرسید
راستش ناراحت میشم وقتی خبری از محسن میشه و من بیخبر میمونم

سلام سارا خانم
شما ببخشید هم ادرس وبتونو درس نداده بودین هم اسمتونو ننوشته بودین
دیگه این اشتباها هست منم ادممو بدون اشتباه نیستم
منم مرسی از مهرداد که بهم رسوند
خوشحال میشم خبری از محسن به دست بیارم و به همه چاوشی دوستان منتقل کنم
شمام یکی از بروبچه هایی هستین که همیشه خبری باشه بهتون میرسونم اینبار نمیدونم چی شد کامنتم به دستتون نرسید
به هر حال معذرت میخوام ازتون
ممنون که اومدین

مهرداد شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 http://nasle-sookhteh.blogsky.com

سلام
کلا اینجوریه که محسن یا طرفدار نداره یا داره یه جوری داره که همه یا عاشقشن یا قبلا براش مردن و دیگه وجود ندارن که جان نثارش باشن....

در ضمن اون کسی که با نام سلام برات پیام گذاشته سارا خانومه که تو لینکدونی وبت اد شده ست
همون که خارجی نوشتی سارا و تنهایی های دلش
آدرسش همhttp://kindness2all.blogfa.com
از همه مهمتر بچه محل منه باهاش اونجوری حرف نزن بهم بر می خوره

ولی خودم تازه فهمیدم که هوا خواه محسنه

تو زخم زبون یه قسمتش رو که تازه بهش اضافه کرده می گه:
تو چشمات چی داری
که داری جوونیمو یادم میاری
واقعا معرکه می خونه.....واقعا وقتی این قسمتش رو می خونه اشک تو چشام جمع می شه و واقعا منو یاد جوونیم میندازه....چی بگم داداش دیگه پیر جوونی شدیم....

به به سلام داداش مهرداد گل
خداییش نمیدونم چرا اینطوریه چرا هوادارای محسن این مدلین خودمم هنوز نفهمیدم با اینکه از همون اولین باری که صداشو شنیدم دیوانه وار عاشق صداش شدم نمیدونم چی شد که یه وقتی به خودم اومدم دیدم چندساله دیگه به غیر از صدای محسن هیچی گوش ندادم مگه اینکه مورد خاصی پیش اومده باشه
درمورد سارا خانمم بگم که متوجه نشدم... من براشون پیغام گذاشتمو خبرشون کردم که بیان نمیدونم چجوری پیغامم به دستشون نرسیده ...
الان میرم وبشون. مرسی ازت داداش

زخم زبون که خداییش خیلی دیووانه کننده س صدای محسن بی نهایت جذابه
کلا تیکه ای که اضافه کرده خیلی قشنگه
وقتی نیستم کی سر روی زانوت بذاره / این تنهایی نگو که تمومی نداره
به قول یکی از بچه های چاوشی باز صدای چاوشی به فنا میبرد

پیام پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 http://khater.blogsky.com

سلام سام عزیز خوبی نمیدونم چرا هر چی بیشتر این آهنگو گوش میدم بیشتر لذت میدم البته قبلا هم گوش دادم با سنتور اما این یکی با پیانو و چندتا شعر جدید خیلی قشنگ شده نگاه کن موقعی که میگه. تنها بودن یه کابوسه شومه اینجا چقدر قشنگ و آروم میگه (عزیزم )
خیلی قشنگ و عالی خونده اینجا خدا کنه بتونیم کنسرتش بریم و خدا کنه که بشه بلیط گیرمون بیاد مهم پولش نیست مهم ارزش خوده محسنه و شوق اولین کنسرتشه چقدر گریه کنیم اونجا چقدر به خصوص که این آهنگ فوق العاده هم توش هست دعا کن کنسرتش بتونیم بریم و عمری باقی بمونه موفق باشی یا علی خداحافظ

سلام پیام جان
داداش فقط میتونم بگم این جادوی صدای استاد محسن چاوشیه که باعثش شده
منم امیدوارم بلیط گیرم بیادو بتونم برم
خیلی مشتاقم تو اولین کنسرت استاد باشم
انشالله هرچه زودتر کنسرت برگذار بشه
ممنونم ازت داداش

سلام پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 http://kindness2all.blogfacom


salam
b man khabar nadadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

سلام
حالا چرا انقدر عصبانی؟
راستشو بخوای نمیشناسمت
ادرسیم که گذاشتی باز نمیشه دوست عزیز
به هر حال ممنون از حضورت

مهرداد چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:34 http://nasle-sookhteh.blogsky.com

سلام داداش
این آهنگ رو امروز از سایت دانلود کردم....بازم ممنون که خبرم کردی....
موفق باشی....
امروز همش دارم این آهنگ رو بیاد زنده یاد نسترن گوش می دم
عشق به دل پاکت داداش

سلام داداش مهرداد گل
ممنون که اومدی
ببخش نمیدونستم قبلا دان کردی
...
فدات

پیام چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:15 http://khater.blogsky.com

سلام سام عزیز خوبی منون که اصلاع رسانی کردی من قبلش یادم رفت بگم که این خبرو بزاری تو وبت خوبه خودت زود این کارو کردی بازم ممنون که شاهکاره محسنو گذاشتی با اون صدای عالیش

سلام داداش پیام عزیز
خیلی خیلی ممنونتم داداش خیلی لطف کردی
از اینکه خبرشو زود بهم رسوندی
وظیفم بود داداش

نکرت چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:06 http://aloode.blogsky.com/

سلامعزیز خوبی؟
ممنون از لینک
داره دانلود میشه
کم پیدا شدیا
شدید تر از من
مهدی هم شدید تر از دوتامون
فدات
راستی الان دانلود تموم شد دارم میگوشم
من با زخم زبوناتـــــــ . . .

سلام داداش
خواهش
چکار کنیم هر چی میگذره دردسرامونم بیشتر میشه دیگه وقت نت اومدن نمیمونه
حالا ببینم مهدی کی قراره یه سری به من بزنه دیگه
قربونت
خیلی خوشحالم کردی اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد