مصاحبه جدید محسن چاوشی با مجله کوچه ما

سلام دوستان
مصاحبه جدید محسن چاوشی با مجله کوچه ما رو برای کسایی که به مجله دس رسی ندارن ویا بی خبر هستن میذارم.
مصاحبه خوبیه اما یکمی منو دلخور کرده ...
بخونید خودتون متوجه میشید.


برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.














اینم قضیه جالبیه حتما بخونید



پ ن:

1 - نمیدونم محسن چرا داره اینطوری شل کن سفت کن در میاره. اگر قرار بر این نبود که فعلا کنسرتی برگذار بشه پس چرا اجرای زخم زبونو که برای تمرین کنسرت بود، رو میکنه؟؟؟اگر قرار به برگذاری کنسرت هست پس دیگه فلسفه به اغنا رسیدن چیه؟؟؟
محسن چاوشی تورو خدا تا وقتی با خودت به نتیجه نرسیدی اینطوری ماهارو بازی نده . این همه ادمو تشنه بردی لب چشمه و برگردوندی...
بخدا ماهم دل داریم.تو که خودت تنها نیستی به این راحتی تصمیم میگیری و به همین راحتیم بی خیالش میشی.
اون روزی که بهم خبر دادن که محسن اجرای جدید زخم زبونو که برای کنسرت بوده رو رو سایت رسمیش گذاشته بال در اوردم و از زمین کنده شدم و توو اسمون بودم اما با این خبر نه بالی موند ، نه پروازی تا هر جا رفته بودم با سر برگشتم طرف زمین ...
شاید وقتی اینارو میخونید خنده تون بگیره اما اینا فقط حرف من نیست حرف دل خیلی از چاوشی بازاست . کسایی که با صدای چاوشی زندگی کردن. کسایی که دلشون میخواد
بالاخره صدایی که شبو روزشونو پر میکنه از نزدیک و زنده بشنون.
محسن چاوشی میدونم گذرت اینطرفا نمیوفته تو کجا و وبلاگای در پیت کجا.اما اگر روزی اتفاقی از این طرفا رد شدی امیدارم حالو حوصله خوندم این  جمله هارو داشته باشیو این جمله هارو با همه وجودت بخونی
محسن جان تو تنها نیستی پس تنها تصمیم نگیر . تو احساس میلیون ها ادمو با خودت داری وظیفت خیلی سنگینه . پس اینطوری دل ماهارو بازی نده.

2 - ممنون از محمد رضا (  mohammadreza یکی از اعضای فعال سایت رسمی محسن چاوشی ) عزیز بخاطر اسکن این مصاحبه.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
نکرت چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 http://aloode.blogsky.com/

سلام سام
خوبی؟
منون که اومدی
اره سرما خوردگیم خوبید
به دعای دوستان
سیستمت چش شده؟
بیام درستش کنم؟
فدات

سلام محمد
خواهش وظیفه بود
خداروشکر انشالله همیشه سالمو سلامت باشی
والا سیستمم فک کنم مشکل سخت افزاری داره باید یه چیزاییشو عوض کنم
قربونت راضی به زحمت نیستم فقط دعا کن فعلا تا یه مدت کار کنه برام
مرسی که اومدی
قربونتـــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد